nasz zespół

Martyna Wieczorek
psycholog
Jestem pedagogiem specjalnym i psychologiem. Ukończyłam Psychologię na Akademii Ekonomiczno Humanistycznej oraz pedagogike specjalną (surdopedagogika, wychowanie przedszkolene) na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Od 6 lat pracuję z dziećmi z różnego rodzaju niepełno sprawnościami oraz z ich rodzinami. Prowadzę zajęcia indywidualne, grupowe oraz konsultacje. Dużą część mojej pracy wypełniają spotkania z rodzicami, pomoc psychologiczna oraz planowanie oddziaływań terapeutycznych. Przez cały okres mojej pracy rozwijam nieustannie swoje kompetencje , ukończyłam m.in. kursy „ Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu”, „Metoda zachowań werbalnych czyli wczesna interwencja behawioralna” oraz Studium pomocy psychologicznej i interwencji kryzysowej w IPZ.

Karolina Olszewska
neurologopeda
Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Specjalizacje z zakresu Neurologopedii ukończyłam na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Warszawie.
Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując jako neurologopeda w przedszkolach integracyjnych, specjalnym, centrach terapii, fundacjach na rzecz dzieci z różnorodnymi niepełnosprawnościami, szkole specjalnej oraz szkole polonijnej w Barcelonie.
Ukończyłam liczne kursy i szkolenia m.in. z zakresu rozwoju umiejętności komunikacyjnych dziecka, metod wspomagających komunikację (AAC), przetwarzania słuchowego, kształtowania funkcji prymarnych, kinesotapingu w logopedii i wielu innych.
Agnieszka Masio-Górska
fizjoterapeuta
Ukończyłam studia z fizjoterapii na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Jestem certyfikowanym terapeutą m.in. metody NDT-Bobath, integracji sensorycznej, metody Prechtl’a, FITS, PNF, stawów skroniowo-żuchwowych oraz trójpłaszczyznowej terapii stóp.
W swojej pracy fizjoterapeutycznej łączę i stosuję te metody, które uważam za najskuteczniejsze i przynoszące korzyści pacjentowi. Swoje doświadczenie zdobywałam pracując i szkoląc się zarówno w kraju, jak i za granicą. Stale poszukuję nowatorskich, a zarazem efektywnych metod i strategii postępowania w fizjoterapii, aby wzbogacić warsztat pracy i jak najlepiej pomóc każdemu pacjentowi. Moje zainteresowania koncentrują się wokół zagadnień terapii holistycznej, wczesnej interwencji, narzędzi badawczych, służących do prognozowania i wczesnego wykrywania zaburzeń rozwoju dziecka.

Zofia Białek
pedagog specjalny
Jestem koordynatorem ośrodka „Zielona Olcha”.
Ukończyłam Wyższą Szkołę Pedagogiki Specjalnej w Warszawie (obecnie APS), studium pomocy psychologicznej i socjoterapii oraz studia podyplomowe z zarządzania oświatą.
Jestem pedagogiem specjalnym, terapeutą, specjalistą pomocy psychologicznej i socjoterapii oraz hipoterapeutą. Od 14 lat współtworzę przedszkola integracyjne „Zielony Latawiec”, jestem wice-prezesem Fundacji Bliżej wspierającej rodziny z dziećmi z deficytami rozwojowymi, przez wiele lat pracowałam również jako pedagog szkolny.

Barbara Pióro
rzeźbiarka
Jestem rzeźbiarką. Ukończyłam Rzeźbę na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Od pięciu lat prowadzę zajęcia plastyczne i ceramiczne dla dzieci w różnych grupach wiekowych. Przemycam do moich zajęć elementy terapii ręki i sensoplastyki. Na moich zajęciach staram się dotrzeć do każdego dziecka, zainteresować je sztuką i rozwijać jego możliwości poprzez zabawę.
Kamila Janaszek-Hańska
logopeda
Logopeda, certyfikowany terapeuta metody ESDM (metody wczesnej interwencji terapeutycznej dla dzieci w spektrum autyzmu), trener TUS, pracuje także jako instruktor teatralny, oraz animator kultury. Jej terapeutyczną pasją jest w szczególności praca z dziećmi w spektrum autyzmu oraz z AAC (komunikacja alternatywna i wspomagająca). Oprócz zajęć indywidulanych prowadzi zajęcia grupowe, które wspierają całościowo rozwój dziecka np. logorytmikę, trening umiejętności społecznych czy warsztaty artystyczne. Prowadzi także zajęcia wspierające terapię wybiórczości pokarmowej czy neofobii żywieniowej, takie jak treningi węchowe, smakowe, zajęcia z elementami plastyki sensorycznej czy gotowania. Prowadzi również spotkania, szkolenia i konsultacje dla rodziców w zakresie logopedii, ale także rozwoju dzieci w spektrum autyzmu.